.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری یک کلاهبرداری رایانه‌ای با ۱۵۰ شاکی
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یک کلاهبردار رایانه‌ای با بیش از ۱۵۰ شاکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی ناشناس، برای این متهم در دادسرای عباس آباد با عناوین اتهامی جعل سند رسمی، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری رایانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرونده‌ای تشکیل شد که تاکنون بیش از ۱۵۰ شاکی داشته است.

او می‌گوید: این متهم با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهر‌های تهران، کرج، قزوین، رشت، آمل، بابل، نوشهر، سلمانشهر و سایر شهر‌ها اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده و پس از به دست آوردن رمز حساب‌ها از طریق تعبیه دوربین شخصی در خودپرداز‌ها با کپی اطلاعات برروی کارت عابر بانک با کارت ملی جعلی به طلافروشی‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به خرید طلا می‌کرد.

به گفته حجت الاسلام اکبری پس از انجام تحقیقات واقدامات لازم، هویت متهم شناسایی و این فرد در زنجان دستگیر و با صدور قرار تامین و بازداشت موقت روانه زندان تنکابن شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با هشدار به متخلفان وافرادی که به هرنحو با هدف سودچویی ازمردم کلاهبرداری می‌کنند، گفت: دستگاه قضایی استان مجدانه پیگیر این موضاعات است و با خاطیان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.